Питання – Відповіді
За допомогою доставки “Нова пошта” ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках нашої країни.
В середньому відправка займає 1-3 дні Послуги доставки товарів “Нова пошта” оплачується покупцем при отриманні, згідно з тарифами перевізника.
Після передачі перевізнику посилки, militaryammunition не несе відповідальність за посилку.
При відправці вказується страхова вартість посилки згідно з Вашим замовленням (окремо, за запитом, менеджер вкаже необхідну Вам суму).
Просимо звернути Вашу увагу:
-Відправка товару без передоплати.
-Перевізнику Ви оплачуєте за товар та вартість доставки товару.
Відправка габаритного товару проводиться після передоплати або повної оплати на ваш розсуд.
Оплата
Оплата через банк здійснюється наступним способом: після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам лист з банківськими реквізитами, за якими Ви зможете оплатити замовлення в касі відділення будь-якого банку.
“Доставка в відділення “Нова пошта” або кур’єром до дверей”
За допомогою доставки “Нова пошта” ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках нашої країни.
В середньому відправка займає 1-3 дні
Послуги доставки товарів “Нова пошта” оплачується покупцем при отриманні, згідно з тарифами перевізника.
Оплата здійснюється картами Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії наступним чином: при оформленні замовлення на сайті Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» потрібно вибрати пункт «Оплатити банківською картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів.
Гарантія
Повернення/обмін товару
Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів». Повернення / Обмін товару проводиться шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим відшкодуванням коштів покупцю.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
· товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .;
· товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
· збережені всі ярлики і заводське маркування.
Ми повернемо кошти за Ваше замовлення після отримання товару і розгляду поданої заяви на повернення/обмін, але не пізніше 7 днів із моменту надходження даного товару і заяви на повернення/обмін.
У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:
· порушена цілісність гарантійних пломб, фірмової упаковки і т.п .;
· є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
· було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.
Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:
· рукавиці;
· натільна білизна – термобілизна, футболки;
· шкарпетки;
· шапки;
· товари, що були у вжитку.
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.
У разі якщо повернення посилки сталося з вини магазину, а саме:
– товар не відповідає опису на сайті магазину;
– код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару;
– бракований товар.
Ми відшкодуємо Вам вартість пересилки після отримання скан копії квитанції перевізника.
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника і вступає в силу через два дні після передачі замовлення в кур’єрську службу (при Інтернет продажах) або з моменту покупки в магазині. На товари з позначкою “Б/У” гарантія не поширюється. Будь ласка, перевіряйте товар на комплектацію та відсутність дефектів при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
– пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
– випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);
– пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
– ушкодження, викликані використанням неналежних елементів живлення або неправильним підключенням до електромережі.
Отримати детальну інформацію про обмін/повернення товару в нашому інтернет-магазині можна звернувшись до нашого менеджера за телефоном: +380 (73) 0888-377
Для того, щоб здійснити обмін/ повернення, Ви маєте отримати посилку на новій пошті, у разі відмови від посилки на Новій Пошті, магазин не несе відповідальності за посилку.
Отримати детальну інформацію про обмін/повернення товару в нашому інтернет-магазині можна звернувшись до нашого менеджера за телефоном: +380 (73) 0888-377